גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

Rock The Opera - רוק דה אופרה

ארכיון תאריך: 19 נובמבר 2019 - 21 נובמבר 2019

משך: שעה וחצי

פתיחת דלתות בתל אביב ב19:30
המופע באנגלית.


לאחר ההצלחה הגדולה, הופעות באולמות היוקרתיים ביותר באירופה וסיבוב הופעות מטורף שמילא אולמות עד אפס מקום וכלל את גרמניה, יוון, בלגיה, שוויץ, קרואטיה, איטליה, נורווגיה, הולנד, אוסטריה ועוד..

אורח מיוחד: Joe Lynn Turner

סולן  Deep Purple ו – Rainbow לשעבר

Rock the opera - אגדות הרוק הגדולות של כל הזמנים בביצוע סימפוני עם ג'ו לין טרנר ולהקת רוק דה אופרה בליווי סימפונט רעננה

אחרי שהופיעו על בימות בתי האופרה הגדולים באירופה, מגיעים חברי הרכב  ROCK THE OPERA לחבר בין קלאסיקות הרוק הגדולות של כל הזמנים לבין נגני סימפונט רעננה, לערב שכולו רוק קלאסי

Pink Floyd | Deep Purple | Queen | Led Zeppelin | U2 | AC/DC

הזדמנות לחוות את השילוב הנדיר בין עולם הרוק לעולם הסימפוני- נגני סימפונט רעננה ישלבו כוחות עם להקת "רוק דה אופרה" ויבצעו את קליסיקות הרוק האגדיות של קווין, לד זפלין, דיפ פרפל, פינק פלויד, U2, AC/DC, בניצוחו של פרידמן ריהל.

"רוק דה אופרה" לוקח את הקהל למסע מוזיקאלי שמשלב את הקולות של זמרות "רוק דה אופרה", האווירה והעוצמה של קלאסיקות הרוק האגדיות עם פרשנות ייחודית, תשוקה והצליל של נגני סימפונט רעננה. את משבצת האירוח ימלא אגדת הרוק, הזמר, היוצר, הגיטריסט המפיק וסולן להקת "דיפ פרפל" ו"ריינבו" לשעבר – ג'ו לין טרנר.

רגעי השיא של המופע:

Pink Floyd – 'Shine On You Crazy Diamond', 'Comfortably Numb', 'Echoes', 'Another Brick In The Wall'.
Deep Purple – 'Highway Star','Fireball', 'Smoke On The Water', 'When A Blind Man Cries'.
Queen – 'The Show Must Go On', 'We Are The Champions', 'A Kind Of Magic'
Led Zeppelin – 'Stairway To Heaven' , 'Kashmir'
U2 – 'With Or Without You' , 'Where The Streets Have No Name'

ג'ו לין טרנר

טרנר התחיל את הקריירה כזמר וגיטריסט להקת Fandango"". ההצלחה הבינלאומית הגיעה כשהצטרף ללהקת "Rainbow" בשנות ה-80 ולאחר מכן לדיפ פרפל, אחת מלהקות הרוק האגדיות הגדולות ביותר.

עם הצטרפותו של טרנר, "Rainbow" נחלה הצלחות חדשות בארה"ב, אירופה ויפן עם אלבומיהם ולהיטיהם. לאחר פירוק הלהקה ב-1984 הגיטריסט ריצ'י בלאקמור איחד מחדש את להקת דיפ פרפל.

ב-1989 הוא הצטרף ללהקת דיפ פרפל והחליף את הסולן איאן גילן. האלבום, "Slaves & Masters"שהקליט טרנר עם דיפ פרפל נכנס למצעד הבילבורד האמריקאי וסיבוב הופעותיהם נחל הצלחה גדולה.

באמצע שנות ה-90 החל לעבוד על קריירת הסולו שלו. עד היום הוציא 10 אלבומי סולו, אלבום אוסף ושני אלבומי לייב.

הוא זכה בפרסים ותארים רבים ברחבי העולם, ביניהם התואר 'שגריר של כבוד' בבולגריה ב2015. באותה השנה זכה גם בפרס "אגדות הרוק" באיטליה ובפרס "משכיני השלום" בחצי האי קרים – המוענק לאושיות שקידמו את תהליך השלום ותרמו תרומה יוצאת דופן בתחום האמנות בעולם כולו. ב-2016 הוא זכה בפרס

The Man of The Golden Voice"" בטקס פרסי הסרטים והטלוויזיה הנחשק.

זמרות רוק דה אופרה:

Marketa Poulickova הזמרת הצ'כית שהחלה את הקריירה שלה בגיל 14 וזכתה בפרסים בתחרויות ופסטיבלים גדולים בצ'כיה ובחצי האי קרים. היא מופיעה בסיבובי הופעותיה בצ'כיה וסלובקיה עם להקות רוק שונות, מחזות זמר ואופרות.

Leanne Jarvis הזמרת, הפסנתרנית, השחקנית, והדוגמנית לין ג'ארביס, מי שזכתה בגמר 'דה וויס' בריטניה 2013. מדהימה את אוזני הקהל רוק דה אופרה עם מנעד קולה המיוחד.

Sabina Olijve - הזמרת והשחקנית סבינה אוליג'ב ההולנדית, מופיעה במחזות זמר צ'כיים רבים, ובתיאטרון שייקספיר פראג הנחשב. היא מופיעה כווקאליסטית עם להקות צ'כיות רבות בטור הופעותיה בצ'כיה ובמדינות נוספות.

חברת הפקה: לייב ניישן ישראל

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter